Retourneren

Wij hebben als beleid, ruilen binnen 30 dagen. Indien de aankoop meer dan 30 dagen is geleden, dan kunnen wij u geen terugbetaling of omruiling meer aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor het terugsturen van een artikel, moet je object ongebruikt en in dezelfde staat terugsturen zoals u deze ook heeft ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Verschillende soorten goederen zijn vrijgesteld van het herroepingsrecht, zoals bederfelijke goederen, dus ook voedsel. Cadeaubonnen kunnen wij niet terugnemen.

Wanneer u besluit een artikel terug te sturen, dient u een bon of aankoopbewijs toe te voegen. Het terugsturen van 1 of meerdere artikelen kan pas na toestemming van TeaLoveSpices.

Gelieve uw aankoop niet terug naar de fabrikant te sturen.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts een gedeeltelijke restitutie wordt toegekend: (indien van toepassing). Dit zal door TeaLoveSpices worden bepaald. Dit geldt voor elk artikel dat niet in de oorspronkelijke staat, beschadigd of met ontbrekende onderdelen wordt teruggestuurd en niet te wijten is aan een fout van onze kant. Dit geldt ook voor een artikel die wordt teruggestuurd na meer dan 30 dagen na de levering.

Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw teruggestuurde artikel is ontvangen en geïnspecteerd, zullen wij u een e-mail sturen om u te melden dat wij uw retourzending hebben ontvangen. Wij zullen u ook op de hoogte brengen van de goedkeuring of afwijzing van een terugbetaling.

Als de terugbetaling wordt goedgekeurd, dan zal uw terugbetaling worden verwerkt en wordt dit automatisch teruggestort op uw creditcard of bankrekening, dit binnen een bepaald aantal dagen.

Laat of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u uw terugbetaling nog niet heeft ontvangen, controleer dan eerst nog eens uw bankrekening. Neem daarna contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel wordt gestort. Of neem vervolgens contact op met uw bank, deze neemt vaak een aantal dagen verwerkingstijd voordat een restitutie wordt gestort.

Als u dit allemaal heeft gedaan en u toch nog niet uw terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op:  support@tealovespices.com.

Verkoop items (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, helaas kunnen afgeprijsde artikelen niet worden terugbetaald.

Uitwisselingen (indien van toepassing)

Wij vervangen alleen artikelen wanneer ze defect of beschadigd zijn. Als u het nodig vindt om het product te ruilen voor hetzelfde item, stuur dan een e-mail naar support@tealovespices.com en stuur uw product(en) naar: laan van de Bork 862, 7823 RW Emmen.

Geschenken

Als het product is gemarkeerd als een geschenk toen het gekocht werd en naar u is verzonden, dan krijgt u een krediet voor de waarde van uw geschenk. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, zal een cadeaubon naar u worden gemaild.

Als het product niet als een geschenk werd gekenmerkt toen het werd gekocht, of de gever had de bestelling verzonden om het later aan u te geven, zullen we een terugbetaling doen aan de gever en zal hem worden medegedeeld dat u een artikel heeft teruggestuurd.

Versturen

Om uw product te retourneren, dient u mail te sturen naar: support@tealovespices.com. U bent verantwoordelijk voor het betalen van uw eigen verzendkosten bij het terugsturen van uw producten. De verzendkosten worden niet terugbetaald. Als u een terugbetaling zal ontvangen, zullen de kosten van de retourzending worden afgetrokken van uw terugbetaling. Dit alles geldt natuurlijk niet wanneer de oorzaak bij TeaLoveSpices ligt.

Afhankelijk van waar u woont, kan het even duren voordat uw geruilde product bij u zal aankomen.

Als u producten verzendt met een waarde van 70 euro of meer, dan moet u overwegen om gebruik te maken van een traceerbare verzending of een verzekering. Wij garanderen niet dat wij uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen.